Ուսումնական տարվա ամփոփիչ հաշվետվություն

Սիրելի սովորողներ, կազմեք ուսումնական տարվա ամփոփիչ հաշվետվություն՝ պատասխանելով հետևյալ հարցերին․

  • Բլոգում տեղադրիր մաթեմատիկա բաժնի հղումը: Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։

Ունեմ բացթողումներ։

  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը/

Մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը։

  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։

Ֆլոշմոբները ես անում եմ ինքնուրույն, անում եմ 1, 2 մակարդակները։

  • Մասնակցե՞լ եք 1-ին և 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքների հղումները։

Ոչ։

  • Մասնակցե՞լ ես «Ես կարողանում եմ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։ 

ԵՍ ԿԱՐՈՂԱՆՈՒՄ ԵՄ

Ոչ, չեմ մասնակցել։

Ոչ, չեմ մասնակցել։

Ոչ, չեմ մասնակցել։

Ոչ, չեմ մասնակցել։

Ոչ, չեմ մասնակցել։

Մասնակցել եմ, բայց բլոգում չեմ տեղադրել։

Ոչ, չեմ մասնակցել։

Չեմ հիշում։

Ոչ, չեմ մասնակցել։

Այո, մասնակցել եմ։ Բայց բլոգում չեմ տեղադրել։

Ոչ, չեմ մասնակցել։

Ոչ, չեմ մասնակցել։

Այո, մասնակցել եմ։

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։

Այո։

  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։

Ես կարողանում եմ։

  • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։

  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։

  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։

Կարելի է օգտագործել խանութում, ինժեներական հաշվարկներում։

  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունքներին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։

  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։

Geogebra, գուգլ ձևաթուղթ, qizizz:

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:

Ունեմ բացթողումներ։

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի 1-ին շրջանի հաշվետվության հղումը:

ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ 1-ԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆԻ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի փետրվար ամսվա հաշվետվության հղումը:

ՓԵՏՐՎԱՐ ԱՄՍՎԱ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մարտ ամսվա հաշվետվության հղումը:

ՄԱՐՏ ԱՄՍՎԱ ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի ապրիլ ամսվա հաշվետվության հղումը:

ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ ԱՊՐԻԼ ԱՄՍՎԱ ԻՆՔՆԱՍՏՈՒԳՈՒՄ

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մայիս ամսվա հաշվետվության հղումը:

  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 1-ին և 3-րդ ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:

7

  • Ընտրիր մաթեմատիկայի քեզ ամից դուր եկած թեման և ներկայացրու ինքնաստուգման թեստի կամ ուսումնական խաղի միջոցով:

  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *