Մարտ ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն

Սիրելի սովորողներ, կազմեք մարտ  ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն՝ պատասխանելով հետևյալ հարցերին․

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։

Այո

  • Մարտին մաթեմատիկա բաժնում քանի՞ նյութ ես տեղադրել:

7

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։

Ունեմ բացթողումներ։

Մաթեմատիկա

Ոչ

Այո

Ոչ

  • Մասնակցե՞լ ես «Կոտորակները կենցաղում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
  • Ոչ
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։

Չեմ արել։

  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի մարտ  ամսվա  ֆլեշմոբին։

    Այո
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։

Առաջին, երկրորդ

  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։

Ինքնուրույն եմ անում։

Մարտ ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի քննարկում և վերլուծություն.

I մակարդակ
II մակարդակ

Լրացուցիչ` 

Սովորողներն են առաջակում

  • Գնահատեք մարտի ձեր ուսումնական աշխատանքը/10 միավորային համակարգով/

7

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *