Մաթեմատիկայի 1-ին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

Սիրելի սովորողներ, կազմեք մաթեմատիկայի 1-ին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն՝ պատասխանելով հետևյալ հարցերին․

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։

Այո

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։

Ունեմ բացթողումներ, հղումը՝ Մաթեմատիկա

  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մեծ մասամբ ինքնուրույն, ձեր պատասխանը/:

մեծ մասամբ ինքնուրույն

Ոչ

Ոչ

Ոչ

Ոչ

Այո մասնակցել եմ, բայց նյութ չունեմ բլոգում։

ոչ

ՈՉ

ոչ

Այո մասնակցել եմ, Ճամփորդություն դեպի Կենտրոնական բանկ-թանգարան և Անգլիական այգի

  • Մաթեմատիկական գիտելիքներդ կարո՞ղ ես օգտագործել առօրյայում: Ներկայացրու որևէ օրինակ:

Չգիտե ինչ օրինակ բերեմ

  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։

չունեմ այդպիսի

  • Ո՞ր նախագիծն է քեզ ամենից շատ դուր եկել և ինչո՞ւ:

Ինձ դուր է եկել Գուգլ ձևաթուղթ: Ինքնաստուգման թեստերի կազմնամ նախագիծը։ Ինձ դուր է եկել փոքրերին բան սովորեցնել։

  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա  ֆլեշմոբին։ Քանի՞ ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Ունեմ ֆլեշմոբներ, որոնց չեմ մասնակցել

  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։

1

  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։

Տատիկի կամ մայրիկի հետ

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի լրացուցիչ առաջադրանքները:

Ունեմ բացթողումներ

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:

Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվությունը չեմ գրել։

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:

Մաթեմատիկայի սեպտեմբերյան հաշվետվություն

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի հոկտեմեբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:

    չեմ գրել
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի նոյեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:

Նոյեմբեր ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:

    Դեռ չենք գրել
  • Լրացրու բացթողումներդ

Այնպայման

  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 1-ին ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:

7

  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը։

չգիտեմ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *