Ողջո՛ւյն ընթերցող, արի ծանոթանանք

Սա իմ դիմանկարն է

Իմ անունը     __Ցողիկ_է__________________

Ազգանունս` _____Աբրահամյան____________________________ :

Ես /ինչպիսին եմ / ____Ես շատ ուրախ աղջիկ եմ, ընկերասեր եմ_և շատ եմ սիրում կենդանիներին հատկապես __աքաղաղներին։___________________________

Ունեմ   ___Եռագույն գեղեցկուհի փիսիկ___________________________________________

Ապրում եմ  ____Հայաստանի մայրաքաղաք_Երևանում_____________________

Շատ եմ սիրում  __Ստեղծագործել, նկարել,_հեծանիվ վարել և լողալ___________________________________

Չեմ սիրում  __թթվասեր, կաթնաշոռ և չեմ սիրում դժգոհել_______________________________________

Բոլորից տարբերվում եմ /ինչով / ___Ես բարձրահասակ եմ, սիրում եմ_բրոկկոլի և սխտոր _____________________________

Երազում եմ ___սքեյթբոռդ քշել, դառնալ հայտնի դիզայներ_________________________________________________

Երբ մեծանամ, _կդառնամ նկարիչ-դիզայներ և կանեմ յուրահատուկ _աշխատանքներ որոնք հայտնի կդարնան ողջ աշխարհում_________________________________________


Նկարագրի՛ր քեզ։

Ա. Նկարագրի՛ր աչքերդ, ունքերդ, քիթդ, շրթունքներդ։

ես ունեմ կանաչ աչքեր, խիտ հոնքեր, համաչափ քիթ և վարդագույն շրթունքներ

 Բ. Ի՞նչն է ամենաշատը աչքի ընկնում դեմքիդ վրա։

Երևի աչքերս

Գ.  Ի՞նչն է քեզ ամենաշատը դուր գալիս դեմքիդ վրա։

Իմ դեմքը ամբողջովին ինձ դուր է գալիս

Դ.  Ինչպիսի ՞ն են մազերդ։

Մազերս շագանակագույն են, խիտ են և փափուկ

Ե.  Ինչպիսի՞ հասակ ունես (բարձրահասա՞կ ես, ցածրահասա՞կ ես, միջահասա՞կ ես)։

Ես շատ բարձրահասակ եմ

Զ. Ի՞նչ ես կարծում, գեղեցի՞կ ես։

Առաջ ես ինձ չէի հավանում, բայց հիմա հավանում եմ

Է.  Ի՞նչ են կարծում ուրիշները։

Չգիտեմ, պետք է հարցնեմ ընկերներիս

Հիմա ես քեզ կպատմեմ իմ դպրոցի մասին

Գիտե՞ս իմ դպրոցը գտնվում է _Հարավարևմտյան թաղամասում____________________________________________

Այն նման է __մանկապարտեզի___________________________________________________________

Այնտեղ ամեն ինչ ___յուրահատուկ է, հարմարավետ և սիրելի____________________________________________________

Մեր դասասենյակը __լուսավոր է____________________________________________________

Ես սովորում եմ __չորրորդ դասարանում_______________________________________________________

Իմ դասընկերները նման են __ ես ունեմ աշխարհի ամենալավ ընկերները_____________________________________________

Իսկ ուսուցչուհիս` __բոլոր ուսուցչուհիններս հոգատար են_____________________________________________________

Մեր դասարանում սովորում է _______17_____________ տղա և _________11___________

աղջիկ:

Սա էլ իմ դասասենյակի հատակագիծն է: Եթե ուշադիր նայես, կգտնես այն սեղանը, որի շուրջ ես սիրում եմ աշխատել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *